Ozden-90 Kızlar 34 hfdadyım adet olcak gbi belim ıkıye ayrılıo gbi aynı durumu yaşayan varmı aranızda?
Gunes_ Kasiklarima arada sanci giryorduda belim agrimadi cok fazla canim 34+6 yiz erken dogum riskin varmi uzaninca gecer belki sureklimi agriyor
Ozden-90 Gunes_ kasıklarımda yok canım belimde var dinlenıyorum bir iki saatdr gecmedi merak etdim bnde