Nilgunn38 bizde bir türlü karar verememiştik. Aslında ben hamileliğimden önce sürekli kız olursa gülce olacak diyordum eşimde beğeniyordu sonra işler değişti eşim istememeye başladı ne söylesem olmaz diyordu 😐 neler neler buldum hiçbirini beğenmedi. Ta ki 3 gün öncesine kadar Yaren nasıl dedim bir anda gözleri parladı adamın kızımızn adına karar verdik çok şükür anlaştık😍 Yarenimizi bekliyoruz şimdi annesine yarenlik edecek minik kuzum😇