Merhaba hanımlar ben 28+1 haftalık gebeyim gece acıktım biseyler yedim 4 gibiydi belim ağrıyodu zaten daha sonra ağrı şiddetlendi kasıklarıma birlikte ağrımaya başladı belimi ovaladim geçmek bilmedi 7 buçuğa kadar ağrım vardı sonra uyuyup kalmışım bugün de akşama doğru yine oldu belim ağrıdi hafif kasıklarıma vurdu bebeğim hareket ettikçe daha çok canım yaniyo maşallah çok hareketli bunlar normalmi bebeğim baştan beri assagida doktorum bi sorunun olduğunu söylemedi herşey normal ama gece çok kötüydü normal mi acaba bunlar