Tgbb Neskafe al dediler baş ağrısı bel ağrısına iyi geliyor dediler… bende haftaya perşembe kısmetse gerçi cuma kontrolüm var son kontrolümüz o zaman netleşecek belki daha erken alabiliriz dedi bebeği çok heyecanlı kolonya dezenfektan falan al mutlaka yanına hastanede olur da dezenfektan belkide yoktur bilemedm benimde ilk doğumum olacak 🥰