Hayat5anne
Merhaba ben 2 doz tetanoz aşısınıda oldum şuan 31+2 yiz geçen hafta gittim doktora normalde ayda bir gidiyodum bu sefer 3 hafta sonra gel dedi doktorum nst hakkında bi şey demedi ilaç olarak da magnezyum, kan hapı, omega3 ve d vitamini damla kullanıyorum