Bugün hastaneye gittim ben 12+6 biliyordum 13+4 haftalıkmış neyse doktor ben yaklaşık 1 dakika muane etti herşey yolunda dedi çok şükür peki kalp atışı dedim iyi iyi kalp atışı dedi neyse cinsiyet dedim 1 ay sonra söylerim dedi ense kalınlığı için ultrasona girdim kız dedi sonra yoo yoo erkeğe benziyor dedi neden devlet hastanesinde ki doktorlar böyle daha gitmem devlete ☹️