Merhaba kızlar 11+5 deyim salı günü sabah kalktıgımda 5 6 damla kahwerengi çamur rengine yakın damlalar gördüm iç çamaşırımda dr a gtiim ulturasyonda baktı bi sıkıntı yok ama iğne yapalım dedi ipne yaptı yine olursa gel alttan bakayım dedi bugun sabah kalktıgında da 4 5 damla kahwe leke gördüm ve lavaboya gittiğimde peçeteye gelmeye dewam etti ve drmu aradım progestan 200 mg dan sabah akşam al dedi ben çok korkuyorum bu haftalarda başına böyle bişey gelen warmı bana destek olun lütfen 😣 pskolojimi çok bozuyorum üzülüyorum çok istediğim 2 senenin sonunda olan bi bebek çünkü şimdiden çok teşekkür ederim hepinize ❤