Lamelif Haftadayız daha dışarı çıkınca 15 dk dan fazla ayakta kalmamıyorum sanki bacaklarım şişiyor kaldıramıyorum aslında ödemim yok ama öyle hissediyorum 😪
Kdrfts Lamelif [bilinmeyen] bir sure oluyor benim de cok kalcam agriyordu megmezyum kullanmaya basladim sukur rahatim simdi
Bsrayldrm Lamelif 37+4 oluk bizde hava güze olunca çıkıyorum ama eve geldiğimde ayaklarım sanki bir balon gibi 🤣 Penguen gibi yavaş yavaş yürüyoruz bakalım😊
Bsrayldrm Miniminilina bizim ebe başı aşşağıda ama kanala girmemiş daha dedi işte yürüyerek falan iyice aşiağıya indi bakalım bazen kasıklara ağrı giriyo elim göbeğimde gene de paytak paytak yürüyorum🤣🤣
Ebecik [bilinmeyen] canım herşeye verilmiyor ki benm doktorda öyle yalvar yakar Bi paket kullanacak kadar aldım. Bitince devam etme kes dedi. Oysaki ben baya rahatladıydım 😀😀
Kdrfts [bilinmeyen] 27.haftada verdi canim ama ben hic yuruyemiyordum cok fenaydim agri ve kasilmalar genelde magnezyum kaynakli oluyor yakin zamanda gidersen soyle mutlaka magnezyum takviyesi verir