Yildanur Hanımlar 10+3 günlük hamileyim belimde küçük bir fıtık vardı onun ağrısı olduğunu düşünüyorum onun kremlerim vardı sürüyordum iki gündür sizce zararı varmıdır o kremlerin?
Tugbaali Yildanur doktorunuza danışın bence benimde belimde ağrı vardı bana voltaren kullanabilirsin demişti