Baykalll Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim 32. Haftada iznim başlayacak fakat uzun telafi eğitimi olur diye raporu 32.haftada degil de bi kaç hafta sonrasi almak istiyorum boyle yapan oldu mu problem olur mu sizce
Kk39 Baykalll canım o birazda doktorla alakalı sanırım 🙈tam okullar tatil edildi ben 32.haftaya girdim çalışabilir raporu almaya gittim fakat doktorum sgk dan hamile olupta bu salgın zamanı hamilelere çalışabilir raporu verilmeyeceğinin söylendiğini belirtti o yüzden mecburen çalışamaz raporu aldım
Adsmyr Baykalll bnde aynı sebepten ötürü bugün çalışablir aldım agustosta telafi eğitimi olursa falan diye
EsraaMus Baykalll Canim ben 32 de calisabilir raporu almistim yazin telafiden etkilenmeyim diye. Mudurum bikac gun once gelen yaziyi gondermis. Biz suan idari izinli oldugumuz icin calisabilir raporu alsak bile fiili olarak calismadigimiz icin dogum sonrasina eklenmiyecekmis.
Gamzegrgl Baykalll Tam tatil oldu okullar ben cuma günü çalışabilir raporu almıştım cuma günü de çalışamaz aldım idari izin durumundan vermeyecek olsalar çalışamaz da vermezlerdi. Tam 32+0 olması gerekli ama muhasebecimiz bana öyle söylemişti.🙂
Ebruarslan Ben 34um bende oyle yapıyorum arkadasımda oyle yaptı ne gıbı bır problem olacak anlayamadım.
Baykalll Kk39 seninki kotu olmus canm ya salgın da olsa hamilelere idari izin oluyo aslında raporu uzatmak şuan mantıklı geliyo bana ne olacağı pek belli olmuyo telafi olursa rapor almakta sıkıntı olur belki
Adsmyr Baykalll yani söyledim şimdilik kimsebişey demedi ilçe mem raporunu istedi onu postayla yollayıp fakslıycam
Glsmnkcby Şu an zaten idari izinliyiz rapor almana gerek yok dr verse de kabul etme ben etmedim idarecimde zaten aynısını söyledi 30 Nisa’na kadar böyle 30 Nisa’ndan sonra da zaten okulların açılması mümkün gözükmüyor ben zaten idari izinliyim de
Adsmyr EsraaMus tatil olduğunda eklenmiyor evet ama şu an idari izinde görünüyoruz bir çok öğretmen aldı bunu ilk kez duyuyorum inşllh öyle birşey yoktur
Snglkmlalp 34+5 teyim şu an ve 32 de çalışabilir aldım bi sorun yok şimdilik. 37 de çalışamaz alıcam. Doktorum da okul da bi sorun çıkarmadı.
Flower47 Ben de ozel okulda gorev yapıyorum. Bu nedenle calisabilir raporu aldim. Sorun olmadi. Ay sonunda artik çalışamaz raporu alacağım .
Aynrhmednz Ben 37+4 oldum 32de çalışabilir aldım ara tatil başladı, 37 olunca da çalışamaz aldım. Hiçbir sorun çıkmadı.