hulya_1919 iki kayıp sonrası genetik tahlil yaptırdık . Bende 2 homozigot 1 heterizigot olarak çıktı . Belki kimisi sadece Corasprin le anne oldu bilemiyorum ama . 2 kayıp ve 4. Tüp bebek deneme sonrası 25 hzrn.18 de oğlumu kucağıma aldım . Doğuma kadar iğne + doğumdan 10 gün sonra da iğne kullandım . 32.de Corasprin bıraktık . Nasipse ikinci doğacak 33 hft olduk . Bundada böyle ilerliyoruz . Rabbim cümlesine isteyene kullarına çifter çifter versin inşallah 💕🤲