Aslıhan yazıcıoglu. Normalde kendı fıyatı 7 8 bın ama partner sıgorta dıye bır sırket var onlardan dogum paketı alıyorsunuz. 2 doktor onerıyor Aten bırı lokman hekımde erkek unuttm onu. Dıgerı de aslıhan hanım. Bız aslıhanı sectık. Muaynelerınz ıcn alsıhan hanımın kendı ozel klınıge ıne gıdıyorsunz, dogumu ıse koru veya medıcanada yaptıryor bız koruyu ıstedık gayette guzel ılgılendıler. Sıgortadan dogum paketi alınca 7 8 bınlık dogum 4500e gelıyor. Tabı muaynelerı ozel klıgıne gıttıgınz ıcın 250 tl oduyorsunz. Sız bıraz yenı gebesınız sımdılık kafanıza gore devlete veya ucuz hastanelere gıdın. Dogumun son 1 2 ayında bu sıgorta sırketıyle gorusun oyle paket alın. Bız esım gorevı dolaysyla sehır dısındaydı bende memlektteydım. Memlektte hep farklı doktorlara gıttım ılk 7 ay. Sonra evımıze donduk hemen sıgorta sırketyle gorustuk son 2 ay kala geldıgımz ıcn son 2 ay paketı aldık. Hersey ııcnde nst 1 gexe yatıs, refakatcı, sezeryan veya normal dogum vs.. Vs. Doktorda cok ıyı hasta neds cok guzel. Bu arafa devlete gıtmem vıruslu dersenız ınanın cogu ozel hastanede pandemı hastanesu olmus koru mesela landemı hastanesu doktorum dedı yatan cıkan cok koronalu oldu ama farklu bır katta onlar zaten o kat karantına katı dedı. Yanı devletede gıtsen ozelede gıtsen vorus He ryerde. Cok memnunum doktordn salı, gunu dogum yaptım ozledm bıle doktoru. Doktorum o olcaksa 4 5 tane daha cocuk yaparm😂 normal dogumuda cok, guzel yaptıryor. Dıkıssız kesısız. Yaptıryor. Draslihanyazicioglu yaz ınstaya. Hatta 60saniyelikfilm dıye bı sayga var ınsta da oda korunun kendı fotografcısı fotograf vıdeo cekımlerını uxretsız yapıyor. Doktorumuz daha once korudayms gecen yıl ayrılmıs o bıze dedı korunun kendı fotografcısı ucretsız cekım yapıyor dedı. Bıkgınz olsun. Tabı sımdı yenı gebesınız sımdıden paket alırsanız pahalıya gelır son aylar dusunun derım. Ya da sımdıden arayın ogrenın detylı bılgıgı sıgortayı arayn