Kızlar dr plesanta megali teşhisi koydu dikkat etmemi yoksa bebeğin eşi erken ayrılabilir dedi . 20+6 şuan haftaya kontrolüm var. Ben bebeğe bişeyler almadım bi kaç kıyafet dışında . Dr takip edeceğiz dedi açıkçası bunu söyledikten sonra bi hevesim kırılmadı değil. Normalde eşimle her ay belli bir bütçe ayırıp bişeyler alacaktık. Şuan alasım gelmiyor. Ama ilerleyen haftalarda erken doğarsa ne olacak sizde ne yapmalıyım:(. Bide tüp bebek olduğu için hevesimiz böyle bi kırıldı🙄