Ben 30. haftamdayım 4 gündür el ayak yanması ve kaşıntı var karaciğer enzimlerim iyii cikti🤷♀️Ama ben böyle kaşıntı yanma görmedim alev gibiyim resmen ayaklarım kıpkırmızı oluyor safra asiti için talil verdim bakalım ne çıkacak 1 iğne yaptılar o biraz rahatlattı 🤦♀️