senaozkaymak ben çok kayısı da yerim ama fayda etmiyor artık.bu ilacı gündüz almıyorum çünkü gün içinde bagirsaklarim dans ediyor resmen.gece yatarken alıyorum ama ölçeğin ucuyla bile yapsam yetiyor.ben de gün aşırı içiyorum nerdeyse çünkü kabız olursam biterim