37 haftalık hamileyim bugün kontrolde doktor plasentanın kireçlerinin fazla oldugunu söyledi baskada bilgi vermedi nst de ise 50ile 100 arası sancılarım cıkıyor ama doktor hiçbi sekilde doğumla ilgili bisey söylemiyor Böyle bisey duyan bilen ve kaç haftalıkken doğum olur