sehrikarabulut Sun canım ben ilk doğumumu orda yaptım Rabbim nasip ederse ikinciyide orda yapcam aynı doktorma gidiyorum cok memnunum
Duyguluuu Sun amin canm inşallah asuman hanıma gidiyorum ben sen kaç haftaliksin canm o hastanede gittin mi hiç doktorlara