Valla o kadar çok doktor değiştirdim ki. Önce Zerrin Avul la başladım sonra devlete gittim ardından fakülteye geçtim Fatma Özdemir e bu arada karşılaştığım en iyi doktor fatma hocamdı şu an durumlardan gidemiyorum. Şimdi dünyam hastanesi İbrahim demir e gittim ve memnunum sağolsun baya ilgilendi. Tavsiye ederim