Zubeyde33
38 yaşındayım, ilk gebeliğim. Haftaya kısmetse doğumum var. Hayatım boyunca spor yapmadım, alkol ve sigara tüketimim var yıllardır, Çok sağlıklı yaşamadığım ve beslendiğim söylenemez bu yaşıma kadar. İşim de çok stresli, ülke değiştirdim, yeni hayat kurmaya çalıştık eşimle 2019da… Yaklaşık 8-10 yıldır da doğum kontrol hapı kullanıyordum. Hapı bıraktıktan 15 gün içinde hamile kalmışım, farkında olmadan alkol, sigara tüketimim devam etti en az bir buçuk ay, belki de iki. Arada zehirlendim, kusmalarımı hep zehirlenmeye bağladım… üstelik antibiotik kullanmak zorunda kaldım; baya ağır grip geçirdim, üstelik eşimle iş gereği ayrıydık, ülkeler arası mesafemiz vardı.. tek başıma yataktan çıkmadan nerdeyse üç gün geçirdim evde… Gurbette, tek başıma, eş ve aileden uzakta, yeni bir iş ve çevrede çok zorluklar çektim.. yaşımdan dolayı bebekte genetik bozukluk olma ihtimali yüksek dendi, genetik testler yaptırdık… sonuçlarda bir sorun çıkmadı çok şükür…
çok şükür her şeye rağmen gebeliğim çok sağlıklı ve düzgün geçti… Bebişin durumu çok iyi şu anda. Ben 9.5 kilo ile son haftama girdim.
demem o ki, 35+ yaş hiç bir şey değil artık… siz bundan sonrasını düzgün geçirmeye çalışırsanız eminim sağlıkla bebişinizi kucağınıza alacaksınız… sadece endişelerinizden kurtulun ve pozitif kalın… inanın pozitif düşünce çoğu şeyin cevabı.
sağlıkla geçirin bu dönemi ve bebişinizi hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah🍀🙏❤️