Kızlar merhaba bugün nstye girdim bebeğin kalp atışı çok yüksekti 1 saatten fazla kaldım sonra serum taktılar biraz düzeldi eve geldim gece sancın olursa yine gel dediler 30. Haftadayım .Kalp atışının yüksek olmasının bi sakıncası var mı ebelere sordum ama sorun yok dediler buruk bi şekilde yarın doktor kontrolüm var .Ama ben yinede size de sormak istiyorum yarına. Kadar içim rahat değil :((