Gunes55 Besikduzu. 32 haftadayiz Ayhan Sahinlere gidiyorum ben ozel muayenehane. Sakin oluyor. Gerci hastanelerde genelde sakin diyorlar
3461 Irmakkk21 Ben 20 haftalıkken gidicem doktorum 20 dedi ama ozele kendı doktoruma degılde devlete gıdıcem canım bakalım
Irmakkk21 3461 ben devletten randevu alamıyorum iki haftadır denedim vermiyor özele gidecem mecbur 23 hafta da verdiler bana sıra
3461 Irmakkk21 Bende ıste 15 gün sonraya bulabildim sıra olsun özel daha ayrıntılı bakar benim doktorum gayet iyi dedi ama ben yinede ıcımı rahat ettirmek ıcın bi gideyım dedim
Irmakkk21 3461 580 TL tabi daha ayrıntılı bakar 🤣🤣 şaka Bi yana sağlıklı olsunlar da kazasız belasız kucağımiza alalım hele şu süreçte