Merhaba arkadaşlar tetanoz aşısı kaç haftalıkken yapılıyor normalde bana sağlık ocağı 20 haftalıkken gel yapacağız dedi doktoruma danıştım şeker yüklemesinden sonra yapılmasının daha uygun olduğunu söyledi yaptıran var mı bir bilgisi olanlar yazarsa sevinirim 🥰😍