Esrayasin0605 Kizlar selam. Bebeğiniz için beşik mobilya vs.nerelerden aldınız veya almayı düşünüyosunuz İstanbul içerisinde 🧸
Sun Esrayasin0605 ben gitti gidiyor dan aldım oda takımını kısa zamanda geldi fiyatına göre kalitesi de çok iyi iyiki ordan almışım anne yanı beşiğinide basit bişey aldım civilden sipariş verdim ama henüz gelmedi