Kızlar kilo konusunda az ya da çok diye yargılamak bana düşmez sonuçta bünye meselesi. Ama yine de dikkatli olun siz, çünkü ilerleyen zamanlarda iştahınız çok açılıyor daha fazla yemek ihtiyacı hissediyorsunuz. Ben 33 haftalık oldum o kadar dikkat etmeme rağmen 9 kilo aldım. Doğuma kadar ne kadar olurum bilmiyorum. Yanlış anlamayın kötü niyetle demiyorum kırıcı olduysam affola 😇