37+3 oluyorum yarın ve sabah sezeryanla inşallah oğluma kavuşacağım . rabbim izin verirse 🙏🏻 Herşeyimiz hazır ama inanılmaz heyecanlıyım . İlk oğlum erken doğum olmuştu kucağıma alamadan kuveze girmişti zor günler geçirmiştim . Bu planlı ilerlediği için tüm duyguları aynı anda yaşıyorum 🙏🏻 Ve dualarınız bekliyorum 🙏🏻 Hepimiz allah ın izni ile inşallah bebişlerimizi kucağımıza alırız ve evlat isteyen herkese rabbim nasip eder 🙏🏻