Kızlar 21+5 günlük hamileyim. Bugün kontrolüm vardı gittim. Özele gidiyorum. Bir önceki kontrolümde doktor benden toxoplazma,rubella ve cmv testi istedi. Devlette yaptırıp gel istersen çünkü burada pahalı dedi ama ben virüsten dolayı devlete bu testleri yaptırmaya gidemedim. Bugün de hastanede sordum üçü 800 küsür lira tutuyo yaptırmadım . Çok mu önemli sizce bunlar . Aranızda yaptıranlar var mı yaptırmazsak ne gibi kötü sonucu olur ki ?