Smskr0000 doktora günde kaç tane kullandığınızı söylediğiniz ona göre 1 aylık yazıyor. Sağlık ocağından yazdırmıştım ben bi sefer ama eczane kabul etmedi. Sadece kadın doğum doktoru yazabilir bu ilacı dedi. Ben Aralık ayından beri ayda 2 kutu kullanıyorum. Devletteki doktorum asla 2 kutu yazmazdı ve ben bir tanesini hep parayla alırdım. Şimdi özeldeki doktorum 2×1 yazıyor mesela 15 günlük gözüküyor ilaç o yüzden 2 kutu yazıyor öyle alıyorum.