Iremrllh-ymz Merhabalar 32 haftam pazar gününe denk geliyor , doktorumun asistanıyla gorüstügümde pzartrside yazılabileceğini iletti o zaman 32+1 oluyor herhangi bi sorun olur mu pazar günü mu yazdırmam gerekir acaba
Skaymak Iremrllh-ymz Sorun olmaz 32+2 de yazacak benimde doktorum pazartesi günü muhasebeye danıştım sorun olmayacağını sordu 😇
Hacerozdemir Iremrllh-ymz sorun olmaz heralde ama ben tam gününde gitmistim çünkü hergune rapor geçiyor 1 gün bile gerifen olmasın istedim
Zmyra Skaymak Ayca517 Faray kızlar 37. Hafta raporu hakkında Bilginiz var mı ? 32.haftada çalışır raporu aldığımda hangi tarihe kadar çalışabileceğim o raporda yazıyordu şimdi 37 olucam ama rapor almam gerek gün tatile denk geliyor neyapmalıyım? 2gün sonra alsam sorun olur mu ?
Faray Zmyra geriye dönük rapor vermiyorlar bildiğim kadarıyla, 2 günü ne yaparlar hiç bilmiyorum. Belki doğum iznini o zamandan başlatır hekim.