Merhabalar hanımlar 🙋🏻♀️ Adet döngüme göre bugün regl olmam gerekiyordu fakat dün akşamdan itibaren kahverengimsi pembemsi lekelenmem var aralıklarla ve bugün de adet olmadım henüz lekelenme aralıklarla devam ediyor hala. Bunun yanı sıra dün acayip bir şekilde baş ağrısı ve baş dönmesi yaşadım bugün sabaha kadar devam etti ama şuan baş dönmem geçti düne nazaran. Adet sancısı gibi bir belirtide yok ortada günüm sekmezdi hiç ve adet öncesinde normalde lekelenmem olurdu ama hafif sancı da olurdu sonra adetim başlardı şuan sadece dediğim gibi lekelenmem var hafif hafif implantasyon kanaması yani yerleşme kanaması olabilir mi bu? Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?