tgbaa_ct
Doğum sigortası yaptırdım. İlk sene 6 ay hamile kalmıyorsun+ 1 regl dönemin geçiyor sonrasında hamile kalabiliyorsun. Neyse sonrasında hamile kaldım. Sigortamı 2. yıl için yeniletmem gerekti. Hastanenin doğum fiyatlarını öğrenmiştim, sigortadan fiyat istedim. 2.000 -3.000 TL fazla ödeme istediler. Hastane o kadar istemiyor dediğimde maalesef fiyatlarımız böyle dediler. Sigorta yaptırmanın hiç bir avantajını görmedim açıkçası. Bi de benim doktorum dışardan olduğu için doktoruda karşılamıyordu. Bende iptal ettirdim. Bi kaç blogger daha önce bu hastaneden sigorta yaptırmış, taahhüt ettikleri hiç bi şeyi karşılamadıklarını söylediler. Extra ücretler çıkmış. İyice soğudum. (Send Sigorta-Maslak Acıbadem)