Kızlar sizin de vurulduğunuz tetanoz aşısının içeriği difteri/tetanoz/boğmaca (tdap) mı yoksa sadece tetanoz mu ? Bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi?
Bir de aşı sonrası az hareket doğal mı biraz takıldım bu konuya. Türkiyede vurulmadım aşıyı korktum bu sebepten. Yada yurtdışında aşı olanlar kaçıncı haftada ve kaç doz aşı aldı?