Sdaakll Hamile anneler 31. Haftadayim sizdede oluyormu merak ettim uykumdan sureklo migde asidiyle yanmayla uyaniyorum hatta bugun boguluyorum zannettim ne yutabildim ne cikarabildim nefessiz kaldim sizdede oluyormu uyku esnasinda
Serkhanife Sdaakll bende 35. Haftadayım gece en az 3 defa mide yanmasıyla uyanıyorum. Gece yatmadan önce mutlaka ılık süt içerim hatta gaviscon şurup ta içiyorum ama mutlaka uyandırıyor uykudan mide yanması 🙄
1prens1prensesannesi_ Sdaakll 36 haftalığım 2 aydır yaşıyorum.. Bu gece düşün ağladım artık mide yanmasından soda içinde sızıp kaldım artık.. Soğuk süt iyi geliyor ama kısmen az süreli. Karbonatlı su okudum kimi faydalı kimi zararlı diyor bugün gündüz içtim şuan iyiyim gece de deneyeceğim bakalım kesecek mi
Zeyzey90 Sdaakll Szin yine yatarken oluyormuş benim oturduğum yerde boğulduğum oluyor😄 3 kaşık yemek yesem hemen dokunuyor sanki midem fabrika gibi asit üretiyor. Gece uykuya dalana kadar akla karayı seçiyorum zaten çift yastıkla yarı dik uyuyorum. 35 haftadayım.
Serkhanife 1prens1prensesannesi_ gaviscon şurubu kullan canım o en az 2 saat rahatlatıyor midemi. Hamileliğimin başından beri kullanıyorum ben
1prens1prensesannesi_ Serkhanife su gibi gidiyor herhalde gaviscon renniede kullandım fayda etmedi kuzum.. Artık yemek borusu yanıyor boğazım tahriş oldu düşün sadece soğuk süt fayda ediyor o da az süre
Sdaakll Hamile kaldim kalali 3. Ayimdan beri gaviscon kullaniyorum artik kesmiyor fayda etmiyor oda 😄 karbonati bende deniycem bu gidisle yemek yemege korkar oldum surekli genzimde kaliyor yemek hissi cikaricakmis gibi hissediyorum