Merhaba hanımlar 40 +5 hamileyim am a hala sancim yok ilçede oturuyorum dogum yaptiramayacagini baska bi ilcedeki hastaneye yönlendirdi burdaki doktor gunun gecmiscuma ya kadar sancim olmazs a kendin gel suni sancıyla alirlar dedi ama gideceğim yerdeki doktoru falan ne yapacağımı bilmiyorum ilk gebeligim cok korkuyorum fikir verin basina gelen var mi boyle