Bgmbgm ismayilin_annesi valla benim ilk gebelikte 37 haftalık oldu oglandi hatta arkadaşın kızdı o 41 haftada dogurdu
NaimeYilmaz ismayilin_annesi ayyy benı gorup erkek oldugunu duyanda senınkı erkekse gelmez kesın sezeryan olur dıorlar . Ruh emici hepsi 😒😒
DidemYldrm ismayilin_annesi onunla alakası yok canım arkadaşımın kız 41+5 de doğru kuzenimin oğlu 38+2 de doğdu
1erkekannesi Bana da hep öyle diyorlar ya sanırım genel algı bu şekilde 33+4teyiz bakalım benim oğlum ne zaman doğacak 😇
ismayilin_annesi Bencede batil inanc sadece ama herkes öyle söyleyince şüpheler yarandı içimde acaba mı dedim
YesimEmre ismayilin_annesi Doğumun bebeğin cinsyetiyle alakası Yok bence 😌kıZım 42 haftalık doğdu oda gelmedi de mecburen sezeryanla biz aldık 😂😂 suan 17 haftalık hamileyim yüzde 80 erkek dedi doktor ama🙈🙈
ismayilin_annesi YesimEmre sap saglim alırsın İnşallah kucağına👶🏻💙🙏🏻Valla içim rahatladı bir an önce doğuruyum kurtuluyum diyorum valla bende
YesimEmre ismayilin_annesi teşşekür ederim inşalalhh hepimiz sağ Salim alalım evlatlarımızı kucağımıza😌😌🙏🏻