Pnr22 ben de kararsızdım doğrusu, evdeyim birde iştahım yok tutsam mı diye, bugün kontrolüm vardı doktora sordum, kesinlikle önermiyorum dedi ama siz bilirsiniz dedi. Bu yüzden tutmayacağım. 25+4 üm bu arada. Ve bugün şeker yükleme testi yaptırdım 12 ye kadar aç kalmam lazımdı, çok kötü olduğumu farkettim, psikolojik olarakta etkiliyor bence, tutulmaması gerekiyor.