Nur5495 Arkadaşlar 13 artı bir hamileyim doktor bütün ikili testte kız dedi, çikolata yiyip girdim çok hareketliydi her yerini gördük bende gördüm bi çıkıntı da göremedik doktorda kız dedi oda göremedi demekki😅 sizce değişir mi her pozisyonda gördük