Gzmkk Sizin keseniz ne zaman göründü ben 5 haftalık hamileyim ama ultrasonda görünmedi vajinal de çok minik göründü sizce 1 hafta sonra normal de görünür mü
Arya12 Benim 5 haftalıkken görünmüştü . Seninki geç döllenme olabilir stres yapma haftaya gittiğinde görürsün inşallah
Gzmkk Arya12 beta hcg 2160 cıktı doktor bu değere göre görünmesi lazım dedi sağlıklı görmüyorum dedi korkuttu beni
Gzmkk Kezosirac 8. Haftaya kadar işlem yapmaz inşallah bugün beni korkuttu 5 hafta için çok küçük bi kese dedi
yagmur91 6 haftalıkken gittim minik kese göründü 5+4 haftalık çıktı. Regli gününden hesapla kese bebek boyutu değişiyor. Senin hesap ile kese hesabı tutmuyor. Moral bozan doktorunu değiştir. Ben öyle yaptım. Kafam rahat.