Akşam bişeyim yoktu. Sabah eşim işe giderken uyandım. Hani böyle regl olmadan 1 gün öncesi vardır ya. Hafıf bel agrısı az az kasık agrısı. Sabah böyleydim. Şimdide aynı kızlar. Bel agrım hafif cogaldı hatta. Bu doğum belirtisi olabilir mi. Panik bi insanım korkuyorum.😞😏