Arkadaşlar bisey sorucam dün sabah kalktığımda bütün kemiklerin ağrıyordu kolumu kaldıracak gücüm yoktu ama gün boyu devam etmedi bugünde sabah bi baş ağrısıyla uyandım 2 3 gündür zaten hapşırıyorum burun alındım da bugün var gözlerimin içi yanıyor ateşim yüksek mı ölçmedim bilmiyorum ama çk üşüyorum napmalıyım sizce grip gibi hissediyorum