Ama herkesin son zamanlarda iştahı açılır. Benimki kapandı sanki. 33+5 olduk ama meyve olsun yemek olsun sanki yemek için zorluyorda yiyor gibiyim. Belki evde olduğumdan kaynaklıdır enerji sarfetmiyoruz. Bir yandan da korkuyorum bebeğim gelişemez diye 😏 sizde durumlar nasıl güzel hamişler?