Ozlemmmmm Endişe edip strese girme hemen canım.Ben 13. Haftanın sonunda seyirme şeklinde hissettim gün geçtikçe güçlendi minik tekmelere yerini bıraktı ki hala arada pıt pıt atma şeklinde oluyor.Artık onlarında bir uyku düzeni varmış.Bir gün çok hareketliyse diğer gün pek tembel olabiliyolar.Mesela benim bıdığa tatlı yiyip oynamasını beklemek pek sökmüyor,canı ne zaman isterse yani😅