Kızlar 39+6 bitiyor bugün bu otu aldım simdi abdestimi alıp suya koyacağım ama hangi dualar okunuyordu bilenler yardımcı olabilir mi 🙏🏼 Normal Doğumu kolaylaştırıyormuş benim kızın geleceği yok dr özelde 3 günde bir çağırıcam dedi ve bir muayenesi 400₺😕 ikinci ücretsiz ama zorluyor artık yardım edin bana🙏🏼🌸