Geçen hafta cuma gittim. Hastane doğum üzerine un yaptığı için çok kalabalik. Nstde sıra bekledim hiç hoşuma gitmedi. 2 dır gittiğim de randevulu olmasına rağmen doktorda sıra bekledim virüse bagliyorum. Derya Hanıma gidiyorum kendisi normal doğum yanlısı konuskan tatlı biri. Muayene biraz hızlı geçiyor ama istediğim şeyleri sorabiliyorum ve kendisi de anlatıyor zaten. Sadece hiç renkli görüntü alamadik. Bu da biraz can sıkmıyor değil. Ama arkadaşım doğum yaptı doğum ekibinden fln çoğu kişi çok memnun. Bende doktor ve ekip için gidiyorum açıkçası.