Tstnptt
amiiin inşallahh. Benim doktorum her gittiğimde detaylıca bakıyor bütün organlarına. Ama tabi damar renklendirmesi yapmıyor ve de ölçüm yapmıyor. Ama bi sıkıntı olsa ben kaçırmam dedi senin riskli bir gebeliğin yok bu yüzden gerek duymuyorum ama tabiii istersen yaptırabilirsin karar senin dedi. Ben de araştırıyorum şimdi. Çevresel faktörler şuan yaptırmamamdan yana. Uzak olması pahalı olması coronıvirüs… bir de araştırmalarımda şunu okudum. Ultrason ile anomaliler yüzde 50-80 aralığında saptanabiliyormuş. Hiç bir sıkıntı yok dedikleri bebekte anomali ile doğabildiği gibi şu sıkıntısı var denilen bebek sağlıklı doğabiliyormuş. Ayrıca bazı olumsuz sonuçlar alıp hamileliliğinin 2-3 ayını çok sancılı geçirip bebeği sağlıklı kucağına alan anneler varmış. Ben de çok takıntılı bir insanım genel olarak. Şu damarı kısa ama sıkıntı değil dese bile bunu günlerce aylarca kafama takıp kendimi yıpratabilirim…