duyguuudmr Kızlar aşılama yaptırmaya karar verdik doktorumla, olumlu sonuçlar alanlar oldu mu yada birkaç kez mi denediniz ?
deletedmom126 duyguuudmr ben temmuzda yaptım yumurtam çatlamamış kist oluştu malesef tutmadı sonra ocak ayında yapicaktim adet olmamı bekledik olmayınca dr gittim bi baktım hamileyim🤷🥰insallah senin tutar güzel haberlerini bekliyoruz 😘😘
Kaajuu duyguuudmr aşılama zor bi ihitimal canım ha evden sen yapmışsın ha sana aktarmış tutma olasığı çok az bizde yaptırmadık doktorum böyle diyince tüp bebekle ilkde hamile kaldım şimdi hamişim 🤰🏻🤤🐥🍓
Deleted5544 3 kere yaptırdım 2 kez hapla denedik olmadı 3.de gonalf kullandık onda tuttu cok sükür. 4 yıllık evliydm hiç hamile kalmamıstım, hiç umudum yoktu hep tüp bebek yaptırıcam gözüyle bakıyodum ama olacağı varsa oluyor 🎀