sndsk ben de aynı durumdayım 36+3 olduk doktora muayne oldum aşağıya iniyor artık doğum pozisyonuna geçtiği için ağrıların arta bilir endişe etme son 1 ay bu şekilde gecicek yatarken beline yastıkla destekle bacak arana da yastık kol dedi öyle yaptım ben de iyi geldi tavsiye ederim 😊