ddenizc 37 haftalık doğum yapan annişler süreci paylaşabilir mi? 37 haftalık oluyorum içimde bir his var sanki doğuracak gibiyim
Te23 ddenizc bende yarın 37 haftalık oluyorum imde bu hafta kesin doğucak gibi bi his var doğsun zaten zamanları gelmiş oluyor 😊
Sun ddenizc o his bnde kaç haftafır var 36 oldum herhün diyorum bugün içimde bis var doğurcam ama eminim hislerim çıkacak bir gün
ddenizc Selen01 nasıl geçti? Bebeğiniz küvezde kaldı mı? Birde kendisi mi geldi sezeryan mı oldunuz acaba??? Kusura bakmayın çok soruyorum ama merak ediyorum
Selen01 ddenizc sancı tavandı ama açılma yoktu dr ne yapsakta açılma olmayacak sezaryen dedi ve öyle gerçekleşti. Gayet güzeldi 3400 g 50 cm doğdu çokta sağlıklı çok şükür canım. Yok tabi sor aklına gelenleri. 34den beri sancım vardı ama açılmam yoktu. Daha fazla beklemek istemedik dr ile beraber karar verdik. Zaten 40 tamamlasak demekki 4 buçuğun üzerinde olacaktı ve yine normal olmayacaktı 🤷♀️😂
Te23 ddenizc evet canım hemen doğsun artık istiyorum çok heyecanlı sağlıcakla alırız inşallah kucaklarımıza 😍
ddenizc Te23 inşallah sağlıkla kucaklayalım ya, küveze girecek diye çok korkuyorum bide kötü zamana denk geldi evlatlarımız, yazgıları güzel olur inşallah
ddenizc Selen01 Oh maşallah, zaten 37den sonra çok sorun olmuyor diyorlar ama ister istemez insan tedirgin oluyor en azından 38 sanki daha garanti gibi geliyor. Sağlıklı olsunlarda gerisi çok önemli değil, Allah sizinde evladınıza sağlıklı ömürler versin
Tucem 36+5 te ilk kızımı dünyaya getirdim sancım 36+3 ye gelmişti 2 gün serumlarla durdurmaya çalıştılar ama suyum geldi ve durdurulması🤣acilmam olmadığı için sezeryanle doğdu. 3220 49 cm doğdu ve kuveze felan girmedi çok şükür.