-gyns- Ceydasinem Hocam internette caiz yazıyorda.. Bizde Yekta düşünüyorduk.. Tek, biricik, essiz anlamı olunca vazgeçtik.. Kimse caiz değil demedi.. Bizim kararımız.. Tek olan ALLAH diye düşündük koymadık biz.. Ama günah diye birşey duymadım..
Ceydasinem İlk basta begenmisti sonradan poyraz istedi cekilis yaptik iki sefer yekta cikti ama oyunbozancilik yapiyor iste
aesma Ceydasinem poyraz ismi daha hoş bence 😊 ama yektada güzel günah olacağını sanmıyorum cok koyan var
denizzzakdeniz yekta ismi cok gzl bixim memlekette mardinde cok meshur isim anlami ise eşsiz benzersiz farsca bu isim
Ceydasinem denizzzakdeniz bencede cok güzel ama iste allaha şirk kosmak olur diyor eşim gunah mi diye arastiriyorum
denizzzakdeniz Ceydasinem alakasi yok ve gunah degil bu isimli cok arkadasm var dinlerine duskun hepsi gunah olsaydi onlar o ismi kullanmazdi