Kizçeler tüm uğraşlara rağmen 3 gün sanci çekip.acilik 7 cm de kaldı gelişmedi kızlar o yüzden sezeryanla bugün kavuştum melegime gerçekten çok.farkli.bi duygu allah herkese nasip etsin
Şunu söylim ki ben acı eşiği yüksek biriyimdir dayanamadım.o sancılara artık.yalvardim sezeryan alın diye iyiki var sezeryan 🥰