Deletedmom191 Kizlaaarr sonuç cıktı doktorum psrtsi kese icin gel dedi ama iğneyi vermedi kan sulandici bu sefer yüksek doz istedim kese görünce dedi ama aspirin iç o zmn kadar dedi değerin süper dedi ilk defa ilk değerim böyle hemde adetim yarın🙈
Unsalinn_Annesii Deletedmom191 hadi maşallah diyelim canım hayırlısı olsun Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah cümlemizin tabi ☺️
Deletedmom191 mmylmz ay inşallah sana demistimya rahim incelmiş demişti sorun olmaz devam edin demişti geçen kafama takılıyordu bu ay güzel değerlendirdik çok mutlu oldum ve şok tayım 2 kürtaj 1 kimyasal sonrası ilaç gbi geldi 🙈🥰
Deletedmom191 Happybsrn teşekkür ederim sen test yap demesen ben yarını beklicektim valla teşekkür ederim hep.dua ediyorum etmeye devm edecegim😍🥰🤲💗💗
Deletedmom191 Tugce1803 bende size ediyorum hep dualarimdasiniz insalah bu sefer mutlu olalım ya mutlu son yasayalım hepimiz😍🤲🥰❣❣❣🎈🎈
Zdgnsym93 Deletedmom191 hayırlı olsun sağlıkla ilerlersin inşallah 😊 bizlere de dua edersen çok seviniriz Rabbim tamamına erdirsin 💗💗
Deletedmom191 Zdgnsym93 etmem mi ben hep dua ederken tanıdığım tanimadgm herkes gebe kalsin herkes mutlu olsun diyorum 😍🤲
Mine-maral Deletedmom191 doğuma 30 gün kaldı doğururken senin için dua edicem şuan bile dua ediyorumm gönderini gördüğüm gibi dua ettim oğlumda tekme atarak amin dedi 🤗🤗🧿🧿
Happybsrn Deletedmom191 😀😀😀😀 erken sevinmene sebep oldugum için sevindim 💞💞💞🤣🤣🤣 artık kolay gele hamillelik serüvenin 😆👏👏🎄💞🎁
KardelenYB Deletedmom191 hayırlı olsun canım hep görüyordum seni Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰
Deletedmom191 KardelenYB 1 senedir burdayım bu yeni hesabim 1 senede 2 kürtaj 1 kimyasal yaşadım birde rahim opersynu artık inşalalh kucağıma alırım bu sefer çok çok teşekkür ederim 🥰🤲